شعار برند شیپور جنگ
دنیا پر است از واژهها. یک نفر بهطور میانگین دو ساعت از روز خود را صرف خواندن و پاسخ دادن به ایمیلهایش میکند. گوگل، فیسبوک، توییتر و سایتهای دیگر نیز توجه ما را به خود جلب میکنند. واژه، واژه و بازهم واژه… میگویند اگر میخواهید چیزی را به خاطر بسپارید، آن را یادداشت کنید. به همین خاطر کارهایی را که میخواهیم بکنیم، چیزهایی که قرار است بخریم و دستورهای غذاها را یادداشت میکنیم. واژه، واژه و بازهم واژه… مردم واژهها را ابزار اصلی انتقال ایدهها میدانند. رسانههای موردقبول آنهایی هستند که با کلام سروکار دارند. رادیو و تلویزیون را اغلب رسانههای «سرگرمی» میدانیم، به همین دلیل در ردههای بالا قرارشان نمیدهیم.