مطالب کاربردی
نکات آموزنده درباره نوآوری
مطالب فوق نکات برجسته و کاربردی برگرفته از کتاب هنر نوآوری است .
تصمیم گیری...
روند جمع آوری داده های میدانی
طراحان و برنامه ریزان تحقیق به ندرت داده های تحقیقات بازاریابی را خود جمع ...
روش های ورود به بازار بین المللی
همه شرکت ها الزامی ندارند وارد بازار بین المللی شوند، زیرا ورود به این بازا...
چک لیست اطلاعات بازار
برای ورود به هر بازاری باید اطلاعات مناسبی بدست بیاورید ، برای این کار نیاز...
وظایف مدیر بازاریابی
هر فردی در سازمان دارای نقش ، مسولیت و وظایفی است . ریشه غالب مشکلات سازمان...
انواع راهبردهای رقابتی
انتخاب راهبرد مناسب ، بر فروش بیشتر محصولات و خدمات و موفقیت سازمانها در ع...
مزایای رقابت در کسب وکار
رقابت در تمام عرصه ها وجود دارد . رقابت های ورزشی ، کسب و کار ، فردی و R...
انواع مختلف بازار
تصمیم های بازاریابی در بازارهای مختلف متفاوت است . مدیران بازاریابی باید اب...
بازارکاهی
بازار کاهی(De marketing) زمانی شکل می گیرد که یک شرکت بخواهد فروش یک محصول ...
فروش اینترنتی
فروش اینترنتی از دغدغه های اصلی صاحبین کسب و کار است. همه کسبوکارها تمام ت...
ساختار بازار
شاید بارها شنیده اید که فعالین اقتصادی و سرمایه گذاری در باره ساختار بازار ...
تعیین جایگاه محصول
از آنجایی که سازمان ها قادر به تامین تمام نیازها و خواسته های مشتریان نیستن...