حسن سلطانی
حسن سلطانی

آگاهی اولین گام در چرخه فروش است . مشتریان شما بایستی آگاه شوند که به محصول یا خدمات شما نیاز یا تمایل دارند. داشتن تصور اینکه مردم فقط آن چیزهایی را می خرند که نیاز دارند تصوری ضد تولیدی است .

 در حقیقت ، تصمیم به خرید بیشتر محصولات و خدمات تحت تاثیر احساساتی مانند ترس و آرزو است .اینجا جایی است که برندها از آن استفاده می کنند برای مطرح شدن ….یک تصویر ذهنی قوی از برند می تواند در مشتریان  این اعتماد را ایجاد کند که شما می توانید آنچه را قول می دهید تحویل دهید.

اگر در یادآوری ترس ها و آرزوهای مشتریان خود با قدرت عمل کنید و اگر آنها به برند شما اعتماد پیدا کنند ، غالبا می توانید کل چرخه فروش را دور بزنید ، بطوری که تلفن ها را بردارند و قبل از همه شما را بخوانند.

اولین ماندن در ذهن مردم دلیلی است برای اینکه برندها پشت سرهم تبلیغ کنند. مقداری زیادی از تراول باید هزینه شوند برای ساختن آگاهی از برند تا هر زمان مشتری به نیازی داشت بتواند محصول مورد نظر را به یاد بیاورد.

مفهوم پنهان در پس بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که شما باید در زمانی که مشتریان وارد قیف فروش می شوند در آنجا حضور داشته باشید .  وقتی که شما در لینکدین ، اینستاگرام ، فیسبوک، توییتر فعال باشید و مشتریان بالقوه شما آگاه شوند که نیاز به محصول و خدمت شما دارند ، با وارد کردن کلید واژه های شما به دنبالتان می گردند و شما را پیدا می کنند – نه آن گونه که مانند گذشته ما به دنبال مشتریان برویم .

به همین دلیل است که رسانه های اجتماعی به همان نحو که عمل می کند نتیجه می دهد . رسانه های سنتی می فروشند اما در رسانه های اجتماعی شما هر گز چیزی را نمی فروشید . به فروش رساندن در این رسانه ها به دور از ادب است ، و شما را سنگ روی یخ خواهد کرد.  

 

 

 

نوشتن نظر