فرآیند اجرایی جلسات مشاوره

جهت مشاوره در حوزه های برندینگ، بازاریابی ، فروش
گام چهارم  گام سوم  گام دوم  گام اول 
پرداخت تعرفه و برگزاری جلسه  هماهنگی ، تعیین روز و ساعت جلسه بررسی اطلاعات اولیه توسط مشاور  ارسال درخواست مشاوره 

 

یکی از موارد بسیار مهم در هر حوزه کاری، داشتن مشاور می باشد. هر مشاوری برای ارایه خدمات خود یک سازو کاری دارد که باید آنرا به اطلاع مشتریان هدف خود برساند. دراینجا مواردی که فکر می کنم مطالعه اش قبل از تشکیلات جلسات برای مشتریان محترم خالی از لطف نباشد مطرح شده است.

جلسات مشاوره می تواند (حضوری ، تلفنی ، برخط ) برگزار شود.
محل تشکیل جلسات می تواند در دفتر مشاور یا دفتر متقاضی باشد.
متقاضی می تواند صدای مشاور را در جلسه ضبط نماید (جهت مرور نکات)
زمان تشکیل جلسات مشاوره حداقل  48 ساعت قبل مشخص می شود.
مدت زمان برگزاری جلسات مشاوره حضوری 60دقیقه ، جلسات تلفنی و آنلاین 50دقیقه می باشد.
توصیه میشود درجلسات بیش از سه نفر حضور نداشته باشند زیرا باعث پراکندگی موضوعات خواهد شد .
مشاوره های ساعتی که در شهرهایی به غیر از شهر تهران می باشد؛ به صورت یک نیم روزه ۴ ساعته است که کلیه موارد مربوط به ترانسفر و اقامت مشاور به عهده شرکت درخواست کننده می باشد.

پرفروش باشید ………