حسن سلطانی
حسن سلطانی
کارکترهای برند
برند

کارکترهای برند

کارکترهای برند
برند

کارکترهای برند

کارکترها انواع خاصی از نمادهای برند هستند، که نمایانگر یک انسان یا موجودیتهای برگرفته از زندگی واقعی هستند. کارکترهای برند اغلب از طریق فعالیتهای تبلیغاتی معرفی میشوند و میتوانند نقش کلیدی را در مبارزات تبلیغاتی شرکتها و طرح بستهبندی آنها ایفا کنند. برخی از کارکترها از شخصیتهای انیمیشن و برخی دیگر از شخصیتها و چهرههای واقعی الگوبرداری شده اند.


مــزایـا:
کارکترهای برند بدلیل جذابیت بصری میتوانند به سادگی توجه مشتریها را جلب کنند و درایجاد آگاهی از برند نقش مهمی ایفا کنند.
استفاده از کارکترهای برخوردار از ویژگی انسانی،موجب افزایش میزان ، محبوبیت برند و شناسایی آن به عنوان برندی سرگرمکننده و جالب نزد مصرفکنندگان
میشود. علاوه بر آن برقراری ارتبـاط میان مصرفکننده و برندهای برخوردار از کاراکتر سریعتر و ساده تر رخ میدهد.کارکترهای مشهور اغلـب بـه قدری ارزشمند میشـوند کـه شرکتها میتواننـد بـا اعطـای لیسانس بهره برداری از آنها در آمدهای سریع و بی دردسری برای خود ایجاد کننـد و بـا اسـتفاده درست از این کارکترها، میزان مواجهه مشتریها با برند خود را افزایش دهند. نکته بعدی این که بیشتر کارکترهای برند میتوانند برای رده های دیگر محصولات نیز مورد استفاده قرار گیرند و با انتقال ویژگیهای برتر محصول، به سرعت بر موفقیت سایر محصولات جدید معرفیشده به بازار تاثیرگذارند. 

نوشتن نظر