حسن سلطانی
حسن سلطانی
تبلیغات اینترنتی
تبلیغات

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی
تبلیغات

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات روی سایت های اینترنتی از مزایای بالقوه ای برخوردارند: سنجش اثر بخشی آن ها ساده است ، زیرا نرم افزارها می توانند به راحتی دریابند که تماشای کدام آگهی تبلیغاتی به کدام فروش منجر شده است .

 

 

این آگهی ها برخلاف تبلیغات تلویزیونی برای مشتریان آزار دهنده نیستند و موجب آشفتگی فکری آن ها نمی شوند .

 

 

در نهایت این که می توانند بر مصرف کننده نهایی متمرکز شوند ، به نحوی که تنها با مشتاق ترین افراد به خرید محصول ارتباط برقرار سازند و روی سایت هایی نصب شوند که توسط گروه های هدف مورد بازدید قرار می گیرند. همچنین تنظیم میزان اطلاعات مورد نیاز مشتری های احتمالی  نیز با توجه به شدت علاقه آن ها به جست و جوی اطلعات و خرید از طریق آگهی های تبلیغاتی اینترنتی ممکن است .

 

 

متاسفانه این شیوه تبلیغات ، مشکلات متعددی را نیز در بردارد . بسیاری از مشتریان به سادگی از توجه به این تبلیغات اجتناب می ورزند.

بسیاری از پیام های اینترنتی از جاذبه های تبلیغاتی برخوردار نبوده و شرکت ها و شیوه ی استفاده از این ابزار را نمی دانستند.

امروزه تبلیغات اینترنتی بسیار به تبلیغات سنتی نزدیک شده است .

بازاریابان برای انجام تبلیغات اینترنتی ابزارهای مختلفی را در اختیار دارند که هر کدام از ابزارها نیز دارای مزایا و معایب و زمان استفاده خاص خود می باشند.

 

 

 

 

ادامه دارد ………

 

 

 

 

 

برگرفته از کتاب مدیریت استراتژیک برند

اثر کوین لین کلر

ترجمه: عطیه بطحایی

 

 

 

 

نوشتن نظر