حسن سلطانی
حسن سلطانی
مدیریت قلمروی فروش
فروش

مدیریت قلمروی فروش

مدیریت قلمروی فروش
فروش

مدیریت قلمروی فروش

تمام خرده فروشان انباری دارند که از آن فروش می کنند ، شما به عنوان فروشنده نیز دارای یک انبار هستید و آن قلمرو فروش شماست. این حیطه جایی است که در آن کار می کنید تا به فروش برسید و مشتری پیدا کنید . سازماندهی قلمرو منجر به افزایش فروش و بازدهی کار فروشندگان می شود .

یکی از دلایل اصلی ناکارآمدی در فروش ، مدیریت ضعیف بر قلمرو فروش است . یک فروشنده به طور متوسط در تمام قلمرو خود سفر می کند تا با کسانی که تمایل دیدن او را دارند ملاقات کند .

ممکن است این فروشنده زمان های مختلفی را در مناطق مختلف شهر کنار مشتریان باشد .

درآمد فروشندگان بسته به ارتباطی است که با خریداران اصلی برقرار می نمایند ، بنابراین آنها باید درست برنامه ریزی نمایند .

اساسا توصیه می شود قلمرو فروش خود را به چهار بخش تقسیم نمایید ، تصمیم بگیرید هر روز در یک چهارم این قلمرو فعالیت کنید .

اگر کسی خواست شما را در روز بخصوصی ملاقات کند ، برنامه o,n را تغییر ندهید و بگویید در اسرع وقت خدمت میرسم (زمان ویزیت منطقه فوق)

جالب است بدانید بسیاری از فروشندگان توانسته اند با سازماندهی قلمرو فروش خود درآمد خود را حتی تا ۵۰درصد افزایش دهند.

در نهایت بخاطر داشته باشید زمان تنها چیزی است که می فروشید کسی به خاطر ترافیک و…به شما پول نمی دهد پس سعی کنید زمان خود را به ارتباط با افراد بیشتری اختصاص دهید تا فروش بیشتری داشته باشید .

 

پرفروش باشید ….

 

 

 

 

 

نوشتن نظر