حسن سلطانی
حسن سلطانی
شجاعانه فروش کنید
فروش

شجاعانه فروش کنید

شجاعانه فروش کنید
فروش

شجاعانه فروش کنید

باور بفرمایید فروشندگان بزرگ به شرکت های خود اعتقاد دارند . آنها کالا و خدمات خود را باور دارند . به مشتریان نیز اعتقاد دارند و از همه اینها مهم تر آنها رفتار و افکار شجاعانه ای دارند .

 آیا می دانید میزان اعتقاد شما به ارزش کالا و خدماتی که به بازار ارایه می دهید روی توانایی شما برای جلب مشتری اثر می گذارد؟

بسیاری از اساتید، فروش را انتقال اشتیاق تعریف کرده اند .

هر چه در باره کالایی که می فروشید مجاب تر و متقاعد تر باشید ، اشتیاق شما مسری تر می شود و مشتریان احساس می کنند که باید برای خرید آن اقدام کنند .

 


اساسا انسانها در هر حرفی که می زنند و هر فعالیتی که انجام می دهند احساسی عمل می کنند . به همین دلیل است که علاقه نشان دادن به مشتریان برای موفقیت در فروش ضروری است .

 

 

باور بفرمایید برای  مشتریان مهم نیست که شما جقدر می دانید،بلکه مهم این است که چقدر به آنها توجه می کنید.

 هر چقدر خودتان را بیشتر دوست داشته باشید در نهایت کارتان را بیشتر دوست خواهید داشت و بیشتر به مشتریان کمک می کنید تا تصمیم درستی بگیرند .

اما لازمه داشتن اشتیاق ، شجاعت است  .

 

همه فروشندگان بزرگ از آنجا که خودشان و کارشان را دوست دارند در نتیجه بسیار شجاعانه به استقبال مشتریان رفته و سعی در هدایت آنها برای انتخاب مناسب خواهند داشت در نتیجه به سبب این رفتار شجاعانه هرگز تسلیم نشده و ارتباطات بیشتر ،شانس های بیشتری را امتحان می نمایند و در نهایت  فروش بیشتری را نسبت به سایر فروشندگان رقم می زنند.

البته شجاعت در فروش را بهتر است با فروش های کلان بصورت رسید و چک اشتباه نگیریم.

پرفروش باشید …

 

 

 

 

 

نوشتن نظر