حسن سلطانی
حسن سلطانی
صبور اما سمج
فروش

صبور اما سمج

صبور اما سمج
فروش

صبور اما سمج

 به نظر شما صبور اما سمج بودن باهم  در تناقص است ؟ نه الزاما .باور بفرمایید یکی از بزرگترین موانع موفقیت فروشندگان ، نداشتن شکیبایی است . آمار می گوید که کمتر از ۵ درصد فروش ها در اولین دیدار و بیش از ۸۰درصد آن در پنجمین دیدار قطعی می شود . با این حال تنها ۱۰درصد از فروشندگان ۳بار به مشتری مراجعه می کنند !!! آنان تسلیم می شوند و به دفتر برگشته تا به جمع دیگر فروشندگان سرخورده بپیوندند.

اگر به اطراف خود نگاه کنید ، اکثر تسلیم شدگان را می بینید ، اگر به آیینه نگاه کنید ممکن است حتی خود ما یکی از آنها باشیم .

باور بفرمایید یک فرد معمولی که شروع به یادگیری یک ساز موسیقی می کند ، آن را رها می کند .
شما چند نفر را می شناسید که یادگیری پیانو ، گیتار را  آغاز و از آنجا که نتیجه گیری این یادگیری به کندی انجام می شود  آن را رها و دنبال چیز آسان تر می روند. به همین ترتیب بسیاری از افرادی که تحصیل یا کار فروش را آغاز می کنند ، آنها را رها می سازند . مثالها بی پایانند . بسیاری از ما شروع کنندگانی عالی ولی تمام کنندگانی بد هستیم ..

باور بفرمایید یکی از عوامل موفیقت در فروش پافشاری است ، همه سازمان ها دنبال فروشندگان حرفه ای هستند .

 

خدا افرادی مانند ادیسون ، انیشتین و….را بیامرزد ، زیرا آنها هرگز تسلیم نشدند .

اگر سالی یکبار به یک مشتری بالقوه خود تلفن کنید آیا فرد سمجی هستید ؟

درباره سالی دوبار چه می گویید؟

درباره هر ۳ ماه یکبار ؟

ماهی یکبار چطور ؟

هفته ای یکبار ؟

آیا شما فرد پایداری هستید ؟

پاسخ تمام این سوالات بلی است . حتی با یک بار تلفن زدن در سال ، شما از خود پایداری نشان می دهید . شما به مشتری می گویید: من هنوز اینجا هستم ، من تسلیم نشده ام .

نکته اصلی اینجاست شما چه زمانی مشتریان بالقوه خود را رها می کنید ؟ زمانی که می میرند ! توصیه می شود حتی پس از آن خود را به فرد جدید معرفی کنید !

 

 

نوشتن نظر